گونه های کرم پودر
نوشته شده توسط : علی پور

بهترين مارك كرم پودر
این روز‌ها گونه‌های مختلفی از کرم پودر های مایع، پن استیک، پنکیک و… موجود است البته کدام مدل از این کرم ها برای پوست هر شخص مطلوب خیس میباشد و می‌تواند بهتر عیوب پوست را بپوشاند؟
جمع آوری – نبض ما

در‌این مقاله شمارا با گونه های کرم پودرها آشنا می‌کنیم و پیشنهاد هایی جهت گزینش شایسته ترین کرم پودر مطلوب با پوست خودتان ارائه می‌دهیم.

گونه های کرم پودر
فون مایع
رایج‌ترین و دوست داستنی‌ترین صورت کرم پودر میباشد چون به کارگیری از آن راحت میباشد و پوشش طبیعی به پوست می دهد. پاره ای از کرم پودر مایع را به طور نقطه‌ای روی رخ بگذارید و با پد یا این که انگشت به همگی جای رخ پخش فرمائید.

 

کرم پودر
این کرم‌ها بسیار مرطوب و بی نیاز می‌باشند و زیرا بافت نسبتاً سنگین دارا‌هستند می بایست شما مطمئن گردید که خوب جذب پوست شده‌است. برای این عمل از یک اسفنج مرطوب امداد بگیرید.

 

پنکیک
این کرم توان پوشش بیشتری دارااست معمولا به صورت پودر فشرده گردیده و به ۲ چهره چرب (سوپرا) و کم آب (آکوا) وجود دارد و به کار گیری از آن به امداد اسفنج میباشد.

پن استیک
این کرم پودر بافت سنگین داراست و برای پوشش معایب پوستی و سرخی جراحت بسیار مطلوب میباشد. یه خرده از آن را روی محل میگذاریم و با یک اسفنج محو فرمایید.

 

کرم پودر برای گونه های پوست
کرم پودر پوست کم آب
این دسته پوست به علت فقدان چربی، تیره و گرفته بنظر میرسد، و روشنایی را به مشقت منعکس میکند. ممکن میباشد خارش داشته باشد، به راحتی تحریک و ملتهب شود، و مستعد پوسته پوسته شدن میباشد.

کرم پودری تعیین نمائید که شرایط شادابی به پوست شما داده و نوروفروغ را به اندازه کافی در رخ‌تان منعکس شدن دهد. اصلا از کرم پودرهایی مثل پنکیک‌های کم آب به کارگیری نکنید. کرم پودرهای مایع با بیس روغنی شایسته ترین گزینش برای شما می‌باشند. چنانچه در آغاز پوستتان را مرطوب نمائید و یک لایه پن استیک یا این که فون چرب (سوپرا) روی پوستتان بزنید و بعداز کرم پودر مایع استعمال نمایید.

کرم پودر مطلوب پوست چرب
پوست چرب درخشان بنظر می‌رسد، و شم چربی روی پوست موجود هست. همینطور ممکن میباشد منافذ بزرگتر از منافذ طبیعی پوست داشته باشد. در‌حالتی که پوست شما چرب میباشد هنگام خرید کرم پودر مسلما به لیبل آن توجه فرمائید که روی آن کلمه و واژه (Oil Free) یا این که (Matt) درج شده باشد. در غیر این فیس خیر صرفا براقی پوست شمارا تشدید میکند بلکه می بایست خودتان را برای زدن جوش‌های بد‌خیس مهیا فرمائید.

کرم پودرهای مایع یا این که جامد با بیس آب و پنکیک‌های کم آب تعیین خیر و خوبی میباشد. در صورتیکه که پوستتان نیاز به یک پوشش کار کشته‌خیس دارااست گذشته از زدن کرم مایع با یک پد مرطوب یک لایه از فون کم آب (آکوا) روی پوستتان بزنید.

کرم پودر مطلوب پوست ادغام
این گونه پوست بسیار شایع میباشد. سیرتکامل ها کم آب می‌باشند، همگی ناحیه ی T صورت چهره (یعنی پیشانی، بینی و زنخدان) چرب میباشد. در شرایطی که پوست شما درین نوع قراردارد می بایست یک کرم پودر مطلوب پوست‌های کم آب و یک کرم پودر مطلوب پوست‌های چرب برای ۲ فصل سوز‌و‌سرما و گرما داشته باشید. به طور کلی کرم پودرهای مایع با بیس آب گزینش خیر و خوبی برای پوست‌های ادغام میباشد.

 

کرم پودر مطلوب پوست نرمال
پوست نرمال ایده آل‌ترین دسته پوست میباشد. پوستی سلامت و شاداب که چربی و آب متعادلی داراست. برای این پوست می‌توانید از هرنوع کرم پودری به کارگیری نمائید.

ثبت
افرادی که پوست چرب دارا هستند از دوام نادر کرم پودر روی صورتشان گله میکنند. استعمال از محصولاتی مثل پودر فیکساتور بیس این اختلال را تا حدود متعددی برطرف می‌نماید.

فیکساتور (ثبت کننده)
پودرهای فیکساتور در رنگ‌های پر‌نور تا تیره و در گونه‌های مات و شاینی موجودند. پودرهای فیکس معمولا برس یا این که پد اختصاصی دارا هستند و بعداز کرم پودر زده میگردند. جور دیگری از ثبت کننده‌ها می باشند که تنها برای مناطقی که آب و هوای مرطوب دارا‌هستند مطلوب میباشد.

بیس
بیس‌ها در دو جور ژله‌ای و کرمی و در ۳ رنگ بنفش، سپید و سبز موجودند. بیس بنفش برای پوست‌هایی با قضیه سیاه و کدر، سبز برای پوست‌های سرخ و سپید برای پوست‌های نرمال به عمل می‌رود. برای دوام بیش تر کرم پودر کافی میباشد اندازه یک عدس از بیس را پیشین از کرم پودر به پوستتان بزنید.

 

پوشش کرم پودر
بسته به عیوبی که میخواهید بپوشانید، کرم پودر خویش را گزینش فرمایید:

پوشش سبک
بعضا از تولیدها مایع و یا این که مرطوب کننده های رنگی، پوششی سبک به شما ارائه میدهند که ظاهری طبیعی ساخت می‌نماید.

پوشش میانگین
این نوع از تولیدات نیز طبیعی بنظر می رسند، ولی میتوانند جوش ها و لکه های ناشی از ارتقا سن را هم بپوشانند. پودر ها، مخلوط کرم و پودر، و کرم های بر اساس مواد معدنی کلیه به شما پوششی میانگین میدهند.

پوشش بی نقص
خانم هایی که می‌خواهند تغییر‌و تحول رنگ پوست، آسیب و بقیه نواقص را بپوشانند، این آیتم را در حیث بگیرند.

 





:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: